Seutumarkkinoinnin vauhdikas syksy
Syksy on lähtenyt vauhdikkaasti käyntiin, toteavat Communications & Brand Managerina juuri aloittanut Hanna Alavillamo sekä markkinointipäällikkö Mari Kattelus.
– Syksy on lähtenyt vauhdikkaasti käyntiin, toteavat Communications & Brand Managerina juuri aloittanut Hanna Alavillamo sekä markkinointipäällikkö Mari Kattelus:
– Isoimpana asiana pöydällä on ensi vuoden EnergyWeekin suunnittelu. Seuraavien viikkojen agendalla on koota tapahtumaviikon ohjelma ja lyödä lukkoon kärkiteemat eri tapahtumien järjestäjien sekä tärkeimpien yhteistyökumppaneiden kanssa. Tämän jälkeen tarkentuu viestintäsuunnitelma, ja viikon käytännön järjestelyt alkavat toden teolla.
EnergyWeek on yhteistyön taidonnäyte, sillä mukana järjestämässä on kymmeniä tahoja.
– Ensi vuonna EnergyWeek on 20.–24. maaliskuuta, eli ne päivät kannattaa jo nyt merkitä kalenteriin, Alavillamo muistuttaa.
– Vaasan seutu ja EnergyVaasa näkyvät myös Alihankintamessuilla Tampereella syyskuussa, kun pääasiassa energiasektorin alihankintaan keskittyvät yritykset esittäytyvät Pohjanmaan Expon organisoimalla yhteisosastolla. Vaasalla on myös kunnia toimia valtakunnallisten yrittäjäpäivien isäntäkaupunkina 7.–9. lokakuuta, Kattelus listaa syksyn ohjelmaa.
Yrittäjäpäivät kerää paikalle tuolloin lähes 2 000 yrittäjää, jotka saavat liittokokouksensa ohella aimo annoksen tietoutta niin Vaasan seudun energiateknologiakeskittymästä kuin maailmanperintöalueestakin.
Syksyn aikana VASEK on mukana organisoimassa myös muutamaa toimittajaryhmien vierailua. Vaasan seutu kuuluu ja näkyy myös radiossa ja sosiaalisessa mediassa koko loppuvuoden ajan, sillä esimerkiksi osaajien houkuttelu seudun kärkiyrityksiin Suuret saappaat -kampanjan avulla jatkuu syksyllä.
– Osoitteeseen suuretsaappaat.fi on ilmestynyt jo tietoja tarjolla olevista huippuduuneista, Kattelus vinkkaa.
[contact_member,name=Hanna Alavillamo,id=35,details=Name]
[contact_member,name=Mari Kattelus,id=4,details=Name]