Uutiset

Kvarken Destinations voitti Scandinavian Outdoor Award -palkinnon

13.3.2020
-

Botnia-Atlantica -hanke Kvarken Destinations voitti SCANDINAVIAN OUTDOOR AWARD (SOA) -palkinnon kategoriassa Best Inspiration. SOA TRAVEL -tunnustus annetaan matkailukohteille ja -yrityksille kerran vuodessa perustuen edellisen vuoden saavutuksiin.

Svedjehamn.

Botnia-Atlantica -hanke Kvarken Destinations voitti SCANDINAVIAN OUTDOOR AWARD (SOA) -palkinnon kategoriassa Best Inspiration. SOA TRAVEL -tunnustus annetaan matkailukohteille ja -yrityksille kerran vuodessa perustuen edellisen vuoden saavutuksiin.

ITB Berlin, maailman johtavat matkailumessut peruttiin, mutta siitä huolimatta Scandinavian Outdoor Award TRAVEL 2020 tuomaristo kokoontui 5. maaliskuuta 2020 Scandic Berlin Potsdamer Platz:ssa. Kuusihenkinen tuomaristo koostuu kansainvälisistä matkanjärjestäjistä, jotka ovat erikoistuneet ulkoilma- ja seikkailumatkailuun Skandinaviassa sekä matkailun asiantuntijoista. 

Perusteluissaan tuomaristo korostaa: ”Hankkeen rajat ylittävää matkailua pidetään hyvin inspiroivana erityisesti näinä aikoina, kun nationalismi nostaa päätään. Kiitos tämän rajat ylittävän hankkeen, Merenkurkun alue on kehittynyt ja pystyy markkinoimaan itseään vakuuttavasti. Inspiraation lähteenä tuomaristo painotti hankkeen erinomaista verkkosivustoa, www.kvarkendestinations.com Sii,  ja sosiaalista mediaa”.

SOA TRAVEL -tunnustuksen järjestäjinä toimivat NordicMarketing ja MANDEL Saksassa. Tunnustuksen myötä Kvarken Destinations odottaa laajaa näkyvyyttä Saksan, Itävallan ja Sveitsin medioissa. 

Vuoden 2020 voittajat kuudessa eri kategoriassa:

  • INSPIRATION AWARD – Kvarken Destinations, Sweden & Finland
  • DESTINATION AWARD – Ylläs, Finland
  • PRODUCT AWARD – Vildmark i Värmland, Sweden
  • DEVELOPMENT AWARD – St. Olav Waterway - A Nordic pilgrimage, Finland
  • TRANSPORTATION AWARD – Bussring AS, Norway
  • ACCOMMODATION AWARD – Hawkhill, Finland

Lisätietoja SOA TRAVEL

Kvarken Destinations’in matkanjärjestäjille ja medialle suunnattu verkkosivusto, on tuotettu yhteistyössä Jo Kommunikation’in kanssa ja sisältöpankin aineisto on tuotettu yhteistyössä NordicTB:n kanssa.

 

Yhdessä kohti uusia ja suurempia markkinoita

Destination Kvarken (markkinointinimeltään Kvarken Destinations) auttaa matkailuelinkeinon parissa toimivia vientikelpoisia pk-yrityksiä saavuttamaan uusia, yrityksen kasvuun johtavia ja sen kilpailukykyä parantavia markkinoita. Tavoitteena on lisätä kävijämääriä seuraavien matkailuorganisaatioiden toimialueilla: Visit Vaasa, Visit Umeå, Höga Kusten, Visit Seinäjoen seutu, Visit Kokkola, Visit Pietarsaaren seutu sekä Visit Kristiinankaupunki.

Tavoitteena on lisätä kohteemme ohjelmatarjontaansa sisällyttävien matkanjärjestäjien määrää. Haluamme myös herättää median kiinnostus matkakohdetta kohtaan näkyvyyden lisäämiseksi. Hankkeessa painotetaan lisäksi voimakkaasti alueen matkailualan digitalisaatiota, tutkimusta ja kehittämistä.

Lue lisää ja tutustu materiaaleihin, joita on tähän mennessä tuotettu sivulla kvarken.org
ja tutustu matkanjärjestäjille ja medialle suunnattuun verkkosivuun kvarkendestinations.com

Tagit: