Tervajoki paljon muutakin kuin autokauppakeskittymä

22.3.2011

(Tiedote 22.3.2011)

Vaasanseudun Kehitys Oy VASEK ja YHYRES-kehittämisyhdistys ry järjestävät alueen yrittäjien ja kuntien kanssa Tervajoki palvelee -tapahtuman 8.-9.4.2011. Tällä hetkellä nelisenkymmentä yritystä on ilmoittanut mukanaolostaan tempauksessa. Mukana on myös järjestöjä ja yhdistyksiä esittelemässä toimintaansa.

VASEKilta tapahtumaa on järjestämässä yritysneuvoja Antti Alasaari. - Tapahtumalla tuodaan esiin Tervajoen palveluiden monipuolisuutta ja kattavuutta. On hienoa, että näin suuri joukko yrityksiä on lähtenyt mukaan markkinoimaan Tervajokea, mutta vielä mahtuu halukkaita mukaan, kertoo Alasaari.

Tervajoki palvelee -tapahtuma laajentaa Tervajoen brändiä autokauppakeskittymänä: alue tarjoaa monipuolisia palveluja ja on samalla erinomainen esimerkki toimivasta kuntien yhteistyöstä. - Tervajoelta löytyy lääkkeet niin autokuumeeseen, kauneudenhoitoon ja itsensä hemmotteluun kuin remontointiinkin, mutta tämä ei ihan kaikilla vielä ole ollut tiedossa, jatkaa Alasaari.

Perjantaina ja lauantaina järjestettävä tapahtuma kerää väkeä Tervajoelle laajalti. Nyt toista kertaa järjestettävä tapahtuma tarjoaa myös mielenkiintoista ohjelmaa, ja tapahtuman aikana Tervajoen liikkeet palvelevat erikoistarjouksin. Samaan aikaan järjestetään Kyrönmaalla mm. KevätAgripäivät, K-maatalouden kevätmarkkinat, Lähivakuutuksen sammutinhuoltopäivät, S-ryhmän asiakasomistajapäivät ja Yhyres Ry:n hankenäyttely, joten näkemistä ja kokemista alueella riittää.

Antti Alasaari, p. 044 512 6613 / antti.alasaari@vasek.fi

Vaasanseudun Kehitys Oy VASEK on Vaasan seudun kuntien omistama elinkeino- ja kehitysyhtiö. Sen päätehtävät ovat elinkeinoneuvonta, seudun kehittämistoiminta ja seudun markkinointi. VASEK tekee tiivistä yhteistyötä elinkeinoelämän, kuntien ja koulutussektorin kanssa seudun kilpailukyvyn vahvistamiseksi.